W piątek 27 czerwca zakończyliśmy kolejny rok szkolny! Życzymy udanych, a przede wszystkim bezpiecznych wakacji!
W piątek 27 czerwca zakończyliśmy kolejny rok szkolny! Życzymy udanych, a przede wszystkim bezpiecznych wakacji!
Informujemy, że w miesiącach wakacyjnych sekretariat ALO będzie czynny w godzinach 8.30-14.00.
Katedra Geologii Stosowanej Politechniki Śląskiej zaprasza do udziału w V edycji konkursu „Wakacyjna GeoFotka”. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół ponadpodstawowych. Atrakcyjne nagrody rzeczowe (sprzęt turystyczny) zostaną rozdzielone w 2 kategoriach: „Najlepsze zdjęcie obiektu geologicznego” oraz „Najciekawszy opis do zdjęcia”, wyróżnieni uczestnicy otrzymają pamiątkowe koszulki, zaś wszyscy dyplomy.
Celem Konkursu jest popularyzowanie nauk przyrodniczych, zwłaszcza nauk o Ziemi wśród młodzieży szkół średnich. Nasz konkurs z każdą edycją cieszy się coraz większą popularnością - zdajemy sobie sprawę, że sukces ten zawdzięczamy w dużej mierze szkołom, a zwłaszcza nauczycielom geografii, którzy przekazują informacje i zachęcają uczniów do udziału.
Tak jak w latach ubiegłych prosimy o poinformowanie uczniów o kolejnej edycji naszego Konkursu. Polega on na wykonaniu zdjęcia obiektu geologicznego i krótkiego opisu do tego obiektu. Prace konkursowe wysyła się drogą elektroniczną (uczestnicy nie ponoszą kosztów wywoływania zdjęć itp.) Szczegóły konkursu w Regulaminie dostępnym pod linkiem https://www.polsl.pl/rg5/wakacyjna-geofotka/ Dodatkowych informacji można zasięgnąć mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wkrótce rozpoczyna się kolejny etap rekrutacji do szkół ponadpodstawowych - uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz złożenie nowego wniosku, w tym zmiana przez kandydata wniosku o przyjęcie,z uwagi na zamianę szkół do których kandyduje.
Komisja rekrutacyjna będzie przyjmować dokumenty w sali 201 w następujących terminach: