10 października 2019r. w Urzędzie Miasta Rybnika odbyła się I sesja Młodzieżowej Rady Miasta w kadencji 2019/20.

W części oficjalnej odbyło się zaprzysiężenie nowych radnych - wśród nich jest Mikołaj Tabaka, uczeń klasy 1a3 ALO, oraz zarządu MRM, w którego składzie znalazł się Jan Pałasz z klasy 2b jako II wiceprzewodniczący.

Naszym przedstawicielom gratulujemy i życzymy wielu sukcesów!

Z przyjemnością informujemy, że Łukasz Pyszny, uczeń klasy 2b o profilu politechnicznym otrzymał stypendium Prezesa Rady Ministrów dla uczniów szczególnie uzdolnionych.

Gratulujemy!

W środę 9 października klasy pierwsze Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego wyjechały na wycieczkę integracyjną. Celem była położona w Beskidzie Małym Magurka Wilkowicka. Wykorzystując okno pogodowe ekipa prowadzona przez Panią Przewodnik zdobyła szczyt północną ścianą:), czyli od Przełęczy Przegibek.

Na szczycie było ognisko, kiełbaski oraz szereg zabaw integrujących uczestników wyjazdu.

Przed zejściem w dolinę zatańczyliśmy belgijkę - na najwyższym w dziejach ALO poziomie - 909 m n.p.m.!

Dziękujemy wszystkim za wspaniałą atmosferę i zabawę!

Previous Next

26 września 2019 roku po raz kolejny świętowaliśmy Europejski Dzień Języków Obcych. Dziś uczniowie zarówno klas pierwszych i drugich mieli okazję, aby się wykazać.

Mieliśmy okazję obejrzeć interesujące prezentacje na temat Chin, Czech, Portugalii, Meksyku oraz Australii. Wzięliśmy udział w wielu podchwytliwych oraz trudnych quizach. Śpiewaliśmy hymny, oglądaliśmy bajki oraz próbowaliśmy specjałów zagranicznej kuchni.